Dilbilməz “Milla”


vugarbaba.com

“Milla” şirkəti  danışa bilmir. Şirkətin marketinq, PR, kopiraytinq, SMM işləri ilə məşğul olan əməkdaşları həm Azərbaycan dili qaydalarını bilmir, həm də etik qaydaları.

Belə ki…

Azərbaycan dil qaydalarını pozan “Milla”

Çünki, “Milla”nın sloqanı olan  “Ən yaxşısı ilə paylaş” ifadəsi səhvdir. Azərbaycan dilində belə bir ifadə yoxdur və ola da bilməz.  Əgər şirkət öz məhsulunun keyfiyyətini nəzərdə tutursa bu ifadə “Ən yaxşı məhsulu paylaş” mənasını verən “Ən yaxşısını paylaş” formasında olmalıdı. Yox, əgər məhsulu ən yaxşı şəxslərlə paylaşmağı nəzərdə tutsa idi, bu zaman “Ən yaxşı şəxslərlə paylaş” mənasını verən “Ən yaxşılarla paylaş” olmalı idi.

Şirkətin rəsmi “Facebook” səhifəsində bu barədə soruşduqda sloqanda məhsullarının keyfiyyətini nəzərdə tutuduqlarını bildirdilər (SMM fiaskosu olan bu yazışma barədə bir neçə abzas sonra yazacağam).

Əlbəttə, şüarda maksimum qısalıq arzuolunan olduğu üçün şirkətin kopirayterləri (mətn yazarları) əslində bu cür olduğunu bilsə idilər 2 söz, 1 ədat, 1 bağlayıcıdan ibarət “Ən yaxşısı ilə paylaş”dansa 1 ədat, 2 sözdən ibarət “Ən yaxşısını paylaş”ı…

View original post 555 daha çox kəlmə

Advertisements

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Google+ foto

Google+ hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

%s qoşulma